Συνέντευξη του Γ.Τσίγκου στο περιοδικό ΙΝ ROCK


Τις ερωτήσεις έκανε ο Δημήτρης Ταμουρίδης

1.ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΙ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΙΝΗΣΗ.

   Η ιστορία αρχίζει απο το 1995 που κυκλοφόρησε το lp « Η ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ» σε περιορισμένα αντίτυπα και εξαφανίστηκε (Oκτώβρης 2000 επανακυκλοφόρησε σε cd). Σας θυμίζω οτι αυτός ο δίσκος μας είχε φέρει στο δημοψήφισμα του περιοδικού σας στη θέση Νο 5 για τα καλύτερα συγκροτήματα της χρονιάς. Περιέχει το ομώνυμο τραγούδι σε μια απαγγελία  από αυτές που με χαρακτηρίζουν και περίμενα να αγκαλιαστεί ιδιαίτερα από τον κόσμο. Ομως πως να γίνει κάτι τέτοιο από τη στιγμή που θάφτηκε απο περιοδικά και ραδιόφωνα αλλά και από την έλλειψη του στα δισκοπωλεία. Αισθάνθηκα μια τεράστια μοναξιά για να τα βάλω με τη βρωμιά του κυκλώματος των μέσων μαζικής ενημέρωσης κι από την αλλη φάνηκε έντονη η διαφωνία μου σε ιδεολογικό επίπεδο με τους τότε συνεργάτες μου. Αποφάσισα να τα παρατήσω. Εκεί επάνω ήρθε η πρόταση απο το Μάνο Ξυδού που δούλευε τότε στην ΕΜΙ. Εξέθεσα τις απόψεις μου και οι συζητήσεις κράτησαν οκτώ μήνες μέχρι να διαπιστώσω τις καλές προθέσεις και είδα ότι είχαν λόγο. Ζήτησα διακριτικότητα,όχι διαφημίσεις,όχι φανφάρες,να σεβαστούν την ιδιαιτερότητα του λόγου και της μουσικής μου. Εκανα τραγούδια όπως τα ήθελα εγώ με τις συνθήκες που ήθελα και ξεκαθάρισα στους δημοσιοσχεσίτες ότι δε πάω σε τηλεοπτικές εκπομπές που δε γουστάρω και ραδιόφωνα που δεν θα μπορώ να μιλάω ελεύθερα. Το cd «ΠΑΝΙΝΕΣ ΚΟΥΚΛΕΣ» κυκλοφόρησε το 1997 κι εγώ ήλπιζα σε μια νέα αρχή όπου θα μπορούσα παράλληλα να παρουσιάσω τις προηγούμενες δουλειές μας στο πλατύ κοινό και συνάμα να περάσουμε μηνύματα αλληλεγγύης και συσπείρωσης στον κόσμο για τα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας μας. Να καταγγείλουμε δημοφιλή συγκροτήματα μεγάλης κυκλοφορίας για την αδιαφορία τους σε εκδηλώσεις συμπαράστασης σε φυλακισμένους, καταδιωκόμενους αντιστασιαστές, σε αντιρατσιστικές συναυλίες που εμείς δώσαμε και δίνουμε δυναμικό παρόν. Γύρω από αυτά τα χρυσά συγκροτήματα έχει στηθεί ένα παζάρι εκατομμυρίων με μάνατζερ τυχοδιώχτες,σκουλήκια πουλημένα ραδιοπαραγωγούς που καλά κρατουν τον χορό του υποτιθέμενου θεάματος της διασκέδασης. Εδωσαν ένα γερό άλλοθι στο κατεστημένο να πανηγυρίζει για αρπαχτές και το σύστημα ξεπέταξε σε μια νύχτα ενα σωρό συγκροτήματα προσπαθώντας να κάνουν μόδα την αγάπη μας για τη μουσική και τους στίχους κρεμαστάρια της αλεπούς. Εμείς αρνηθήκαμε με τη σταση ζωής μας να παίξουμε το παιχνίδι αυτό. «Ο καβαλλάρης του ουρανού» ξεχώρισε παρόλη την αντιπαθειά τους και μαζί έφερε στην επιφάνεια το μήνυμα του «Τετραγωνισμένα φυλλα».
   Το «Ταngo βατράχων» παρόλο που το ειχα έτοιμο 3 χρόνια περίμενα να βρώ τους τόσο αξιόλογους φίλους και συνεργάτες που έχω τώρα. Η κατανόηση και η φιλία τους μας έδεσαν και αμέσως μπήκαμε να γράψουμε αυθόρμητα το δίσκο θέλοντας να δώσουμε και μια ιδέα στον κόσμο για το πόσο όμορφα περνάγαμε στις πρόβες. Να έχει κάτι από τις ζωντανές εμφανίσεις μας.Ο μόνος οδηγός η καρδιά μας και δεν μας πρόδωσε. Αν είναι καλά τα τραγούδια είπαμε θα φτάσουν στις καρδιές των φίλων μας και θα κάνουν το όμορφο ταξίδι τους. Η ηχογράφηση έγινε το Νοέμβρη του 1999 και η κυκλοφορία για ανεξήγητους λόγους (μάλλον γιατί όλοι ειίμαστε ίσοι, μόνο που μερικοί είναι πιο ίσοι από μας) έγινε τον Ιούνιο του 2000. Το συμβόλαιο είχε λήξει από την εταιρεία,ο Μάνος Ξυδούς είχε αποχωρίσει και παρόλα αυτά η εταιρεία προχώρησε στην έκδοσή του. Περίμενε κανείς ότι θα υποστηρίξει την κυκλοφορία της αλλά οι χονδρέμποροι κρεάτων-τέχνης δεν καταλαβαίνουν από συμφωνίες μεταξύ ανδρών που έχουν αρχίδια στα παντελόνια τους κι έτσι γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια του ηθικούς άγραφους νόμους που μας κάνουν να ξεχωρίζουμε από τα ζώα.
   Ετσι διαχώρισα τη θέση μου. Είναι που δεν έπαιξα το εμπορικό παιχνιδάκι τους, που αρνήθηκα να δώσω τραγούδια μου σε γνωστά ονόματα παρόλες τις πιέσεις;
  Είναι γιατί όλα δεν πουλιούνται κι είναι που όλα δεν μπορούν να τα αγοράσουν;
  Είναι που επιμένουμε να κάνουμε το «ακούω φωνές» video clip και κάποιους ενοχλεί;
  Η απάντηση είναι ότι παραμένω εραστής της τέχνης μου, φίλος των φίλων μου που με έχουν εμπιστευθεί τόσα χρόνια και θα συνεχίσω, μπορώ να συνεχίσω και χωρίς εταιρείες παίζοντας μόνο για φίλους. Ομως κανείς δε θα μου βουλώσει το στόμα,αυτή τη φωνή δεν μπορεί να την αγγίξει καμμιά εταιρεία πολυεθνική η δήθεν ανεξάρτητη.
 Ο κόσμος θα αγαπίσει τη δουλειά μας και θα αποδώσει τα του Καίσαρος τω Καίσαρει και τα του δημιουργού την αγάπη του... Είστε πολύ μικροί για να σπρώξετε τα ονειρά μας σε καλλιτεχνικό θάνατο, είστε κύριοι μικρόψυχοι.

2. ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ «ΤΡΩΝΕ» ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥΣ; ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ (ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΕΞΟΔΩΝ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΠΡΩΘΗΣΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΕΝΟΤΗΤΑΣ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ;

  Δεν ξέρω για άλλους καλλιτέχνες(εμετό μου προκαλεί αυτή η λέξη έτσι που την έχουν ξεφτιλίσει τα σκυλιά) αλλά όσο αφορά εμένα τα πειστήρια υπάρχουν στην ΑΕΠΙ και τα έξοδα που έχουν κάνει είναι μηδαμινά. Τo rock n roll που παίζουμε είναι αλήτικο, δεν μπαίνει στα σαλόνια, είναι στο δρόμο και κονταροχτυπιέται κάθε μέρα, κάθε στιγμή στα γιαπιά, στα σχολεία,στις ανθρώπινες σχέσεις. Αλλωστε πρέπει να ξέρετε ότι οι εταιρείες έχουν τόση σχέση με τη μουσική μας όσο η Ελένη  Μενεγάκη που ήθελε να καλέσει στη εκπομπή της τον Παύλο Σιδηρόπουλο... Εύχομαι κανείς να μη τους θυμάται μετά απο χρόνια . Οσο για μένα ελπίζω να είμαι πάντα ο ρομαντικός επαναστάτης σε κάποια δισκοθήκη των παιδιών σας και τότε να προσέχετε....

3.  Η ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΡΕΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ROCK ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΕΝΑ ΦΑΝΑΤΙΚΟ ΠΥΡΗΝΑ ΟΠΑΔΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΣΧΗΜΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ; ΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΡΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΌ; (ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ)

  Οπαδός.Είναι πρόστυχη αυτή η λέξη. Τα παιδιά που μας βοηθάνε στις συναυλίες, που δουλεύουν εθελοντικά για τη σελίδα των ΜΑΥΡΩΝ ΚΥΚΛΩΝ   στο internet, που φτιάχνουν βιντεοκασέτες απο διάφορες ζωντανές εμφανίσεις μας και τις μεταδίδουν αφιλοκερδώς μεταξύ τους ειναι ΦΊΛΟΙ και μόνο σαν ΦΙΛΟΥΣ μπορούμε να τους δεχτούμε.
  Βλέπεις ο θεός της ροκ μας λυπήθηκε κι έτσι δεν παιζόμαστε σε σούπερ μαρκετ, ούτε στα ελληνάδικα. Κυκλοφοράμε από καρδιά σε καρδιά, από ψυχή σε ψυχή .

4. ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ «ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ» ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΗ ROCK ΣΚΗΝΗ;

  Αυτό μας μάρανε τώρα. Δηλαδή παράγουμε τυρί και ροκιές; Κάποτε θα ξεδιαλυνει το πράγμα κι όσοι επένδυσαν στη μόδα και εμπορεύτηκαν την ανάγκη μας θα πάνε στη γωνιά τους και τότε θα δούμε ποιός κάνει ροκ. Εγώ που ξεκίνησα το ταξίδι δημιουργίας απο το 1979 με το πρώτο μου βιβλίο υπάρχω ακόμα και δεν έχω ανάγκη καμμία μόδα κι όσο βέβαια υπάρχουν ελεύθεροι άνθρωποι. Από την άλλη έχουμε ενα σωρό συγκροτήματα με κλαψομούνικα τραγούδια μιας δικιάς τους «αγάπης» εφευρεμένης στα καλούπια  μιας ξεφτιλισμένης κοινωνίας και απευθύνεται σε καλοταισμένα γουρουνάκια που θέλουν δήθεν πνευματική τροφή σε κονσέρβες αισθημάτων για να μπορούν να συντηρούν την καλωδιωμένη καρδιά τους με τον υπολογιστή του μεγάλου αδελφού.
  Τραγουδιέται δε τόσο αυτή η «αγάπη» γιατί δεν υπάρχει . Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που εφεύραν τον θεό, τον έχουν κόψει στα μέτρα τους και εμπορεύονται τη αγάπη του κατά πως τους βολεύει.
  Οταν τελειώσει κι αυτό το παραμύθι να σε δώ ρε μάγκα μου ροκά χωρίς βρακί να μην ξέρεις τι να την κάνεις την ηλεκτρική κιθάρα. Θα σε πονέσει λίγο το απότομο πέσιμο απο τον παράδεισο της βόλεψής και θα σπάσεις καημένε τα φτεράκια σου και τότε δεν θάρθει να σε βοηθήσει καμμιά χαζομουνίτσα που σε είχε για είδωλο. Οσο για μένα μπορώ να κοιμάμαι ακόμα στα παγκάκια και να παίζω τη μουσική που αγαπώ.

5. ΕΧΟΝΤΑΣ ΖΗΣΕΙ ΤΗ ΣΚΗΝΗ «ΑΠΟ ΜΕΣΑ» ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ.

  Αυτός ο χώρος έχει πολύ βρωμιά και θέλει γερό στομάχι. Η βλακεία περισεύει. Βέβαια τώρα όλο και πιο πολλά παιδια μελετάνε, βγαίνουν από ωδεία αλλά χάνονται στο βομβαρδισμό της σκατοενημέρωσης κι εχουν μπλέξει στον κυκεώνα της. Βγαίνουν σωρηδόν συγκροτήματα, υπερπαραγωγή για το βωμό της μόδας. Ελπίζουν στη δόξα,στα λεφτά,στις χαζογκόμενες. Κανένα μήνυμα όμως ,κανένας τσαμπουκάς σ΄ αυτό το μακελειό. Πού είναι τα χημεία,τα πολυτεχνεία, τα οδοφράγματα, οι καταγγελίες για τα άστεγα όνειρα μιας χαμένης ευτυχίας που δολοφονείται από την καθημερινή επιβίωση. Κι από την άλλη κάποια σχήματα που υπογείως λειτουργούν προσπαθουν να δώσουν μια άλλη διάσταση. Κυρίως έχουμε καλό στίχο στο hip hop και σε κάποια παιδιά που δεν φοράνε παρωπίδες και ψάχνονται μέσα στην εναλλακτική σκηνή . Αυτοί όμως είναι σταγόνα στον ωκεανό. Γιατί στη στείρα μήτρα αυτής της κωλοκοινωνιας των ευκαιριών τζόγαδόρικου πολιτισμού δεν ανθίζει τίποτα. Οταν και πάλι υπάρξει ένα πολιτιστικό-κοινωνικό κίνημα τότε σίγουρα πάνω στο πάλεμo θα μπορούμε να μιλήσουμε για εξέλιξη. Μήπως όμως φταίμε κι εμείς που σαν άλλοι Δον Κιχώτες κηνυγάμε ανεμόμυλους;

6. Ο ΔΙΣΚΟΣ ΣΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ROCK «ΥΙΟΘΕΤΩΝΤΑΣ» ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΚΙΘΑΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ NEO METAL (PANTERA,MACHINE HEAD). ΠΟΣΟ ΔΕΚΤΙΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ROCK;

  Φυσικά επηρρεάζομαι.Αυτή η μουσική κυλάει στο αίμα μου. Είναι τρόπος ζωής για μένα κι αν θέλω να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος πρέπει να αφουγκράζομαι και τελικά να γίνομαι δέκτης των νέων τάσεων. Η υπερταχύτατη αλλαγή κυρίως στη βάση της τεχνολογίας στη μουσική δεν με αφήνει ασυγκίνητο. Ενθουσιάστηκα με το που πρωτοάκουσα απο το 1993 και μετά κυρίως συγκροτήματα σαν τους Rage against the machine, Red hot chilli pepers,peαrl jam κλπ. Παρόλο που δεν υπάρχει παρθενογέννεση δώσανε μια άλλη διάσταση στη μουσική  βάζοντας και στιχουργικά το μαχαίρι στο κόκκαλο. Σε μια κοινωνία που συγκινείται απο το χριματηστήριο,τη ρουφιανιά, τις αιμοσταγείς ειδήσεις στη τηλεόραση, αυτοί και πολλοί άλλοι μουσικοί είναι μια όαση ελπίδας. Οσο για τις «εκφράσεις του ροκ» , η μουσική μας είναι μια μεγάλη καρδιά και τις χωράει όλες.

7. ΘΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (ΔΕΙΓΜΑΤΑ ,ΛΟΥΠΕΣ) ΓΙΑ ΝΑΚΑΝΕΙΣ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΟΤΕΡΗ ΜΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΟΥ;

  Λυπάμαι εγώ και οι συνεργάτες μου που δεν είχαμε στο στούντιο την υποστήριξη της εταιρείας αλλά και τον απαιτούμενο χρόνο να πειραματιστούμε περισσότερο. Δυστυχώς οι αυτοσχέδιοι μάγοι με τις τρικλοποδιές τους μας στέρησαν κι αυτή τη χαρά . Ξέρεις όμως το Tango βατράχων είναι ένας δίσκος με πολύ συναίσθημα κι αυτό ήταν που θέλαμε να δώσουμε σ' ένα σκληρό κόσμο πεζό κι ανέραστο. Μας οδήγησε η καρδιά μας στην υπέρβαση και στη υπερβολή και τώρα αναρωτιέμαι αν δεν γινόταν έτσι αν θα υπήρχε ανάγκη να κάνω τέχνη. Την «εκφρατικότερη» σύνθεση όπως  λες την κάνει πάνω απο όλα η ψυχή και η καρδιά του δημιουργού.

8. Η ΣΤΙΧΟΥΡΓΙΚΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΣΑΓΕΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΩΣ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ. ΠΟΥ ΘΑ ΕΣΤΙΑΖΕΣ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ;

  Απάντησα σε προηγούμενες ερωτήσεις για το ρόλο του ραδιοφώνου. Το τελευταίο βιβλίο που διάβασαν πολλοί ραδιοφωνατζήδες είναι το «ΛΟΙΠΟΝ». Τι να καταλάβουν απο στίχους. Τυχοδιώχτες και τυχάρπαστοι λυμαίνονται τα ερτζιανά και σέβονται μόνο ότι φοβούνται και γεμίζει την τσέπη τους. Το μυαλό και την καρδιά τους την έχουν ανάμεσα στα πόδια τους.
  Οι εξαιρέσεις υπάρχουν και είναι μια ευκαιρία να ευχαριστήσω όλες αυτές τις ανεξάρτητες φωνές που μας συμπαραστέκονται σ΄όλη την Ελλάδα. Είναι ψυχούλες.

9. ΤΟ «ΑΡΖΕΝΤΙΝΑ» ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ (ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΙΧΟΥΡΓΙΚΑ) BLUES. ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ;

  Θα σου ξαναθυμίσω την «ΠΟΛΗ ΤΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ» γιατί φοβάμαι πως κι αυτό το τραγούδι θα θαφτεί. Ισως είναι από τα πιο βιωματικά μου τραγούδια μαζί με το «ονειροφαντασία» μιας και η ιστορία που αναφέρεται είναι πραγματική. Με είχε ληστέψει στην Αργεντινή ένας ταξιτζής το 1978 όταν είχα μπαρκάρει στα καράβια σε ηλικία 16 χρονών για να μπορέσω να βοηθήσω μια φτωχή μάνα με τρία παιδιά και χωρίς σύντροφο απο το 1964. Κ ι αυτή είναι η μάνα μου.

10. ΣΧΕΔΙΑΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ ΣΟΥ;

  Τα τέσσερα βιβλία που έχω εκδόσει είναι με δικά μου έξοδα. Το κόστος μιας έκδοσης είναι αβάσταχτο τώρα μάλιστα που προσπαθώ να μεγάλωσω τον τρίχρονο γιό μου με το μεροκαματό μου και μόνο. Η μόνη βοήθεια είναι απο τα παιδιά που έρχονται στις συναυλίες κι αν αυτοί θέλουν θα γίνει. Τα κείμενα υπάρχουν. Η ανάγκη υπάρχει;

11. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ;

  Με τους Ανδριανό,Μαυρίκο,Κώστα πάνω από όλα είμαστε φίλοι και μετά γουστάρουμε να παίζουμε τη μουσική μας κι αυτό σκεφτόμαστε να το κάνουμε την υπόλοιπη ζωή μας. Περνάμε καλά κι αυτό έχει σημασία. Αν περνάτε και σεις καλά μαζί μας μπορείτε να μας το δείξετε σε κάποια συναυλία που θα κάνουμε στη πόλη σας ή στη γειτονειά σας. Τέλος ερωτευθείτε τη πραγματική ζωή με φαντασία σ' αυτό το νεκροκρέβατο ενός σάπιου κόσμου. Να προσέχετε τους κριτικούς ζωής και τέχνης που όταν το δάχτυλο δείχνει το φεγγάρι αυτοί κοιτούν το (πορτοφόλι σας) δάχτυλο. Καλή αντάμωση.

 
Loading...